BS Systems s.r.o. již více než 10 let dodává výrobky izraelské firmy Mego Afek AC Ltd. na český, slovenský, slovinský a srbský trh. Naše firma je řádně registrovaná jako dovozce a distributor obecných zdravotnických prostředků a také jako osoba provádějící servis obecných zdravotnických prostředků v registru zdravotnických prostředků (RZPRO) Ministerstva zdravotnictví.

V roce 2014 jsme se také stali jediným certifikovaným evropským servisním centrem pro přístroje řady Ballancer® a Lympha Press®.

Servis tedy probíhá přímo v prostorách naší firmy, kde naši technici, kteří byli důkladně vyškoleni přímo u výrobce, zajišťují zákazníkům z celé Evropy plný záruční i pozáruční servis na všechny přístroje těchto značek.

Jaké servisní  služby nabízíme:

  • záruční a pozáruční servis na všechny přístroje produktových řad: Lympha Press®, Ballancer®, DVT
  • testování správné funkce přístrojů
  • kalibrace přístrojů
  • měření výkonu přístrojů (přesné měření tlaků)
  • čištění vnitřních prostor a součástek přístrojů
  • pravidelné technické kontroly – preventivní servis
  • posouzení technického stavu (vypracování technických zpráv o stavu stroje)
  • BTK (bezpečnostně technické kontrola) – zdravotně certifikovaných přístrojů Lympha Press®. Provozovatelé těchto přístrojů mají povinnost, podle § 65 tohoto zákona, zajišťovat jeho pravidelnou údržbu a servis formou tzv. periodické bezpečnostně technické kontroly (BTK). Termín kontrol přístrojů u organizací poskytujících zdravotnické služby je jedenkrát za rok.

Co znamená preventivní servis a musím ho provádět?

Preventivní servis nebo-li pravidelná technická kontrola není žádnou povinností jak provozovatele tak ani uživatele, který má přístroj pouze na svou osobní péči. Z  našich dlouholetých zkušeností v oblasti servisu ovšem víme, že pravidelná údržba přístroje mu mnohonásobně prodlouží jeho životnost.

Také cena pravidelných kontrol je mnohonásobně nižší, než poté oprava závady, které by se dalo předejít.

I takhle může vypadat zařízení, pokud se na něm neprovádí pravidelný servis a čištění. Přístroj se pak správně nechladí, přehřívá a může dojít až k poškození celé soustavy, jehož oprava pak přijde zbytečně na několik tisíc korun.

Kolik preventivní servis stojí?

Přístroje 8/16 komorové  – 1.500,- Kč bez DPH

Přístroje 24 komorové – 2.500,- Kč bez DPH

Preventivní servis zahrnuje zejména: diagnostiku, vizuální kontrolu přístroje, vyčištění vnitřních prostor přístroje od prachu a nečistot, kalibrace tlaků – vystavení grafu o seřízení (u přístrojů, které mají 24komor).

Preventivní servis nezahrnuje náklady na dopravu a případnou opravu zjištěné závady. V takovémto případě vás budeme nejprve kontaktovat a informovat vás o zjištěné závadě a nákladech na opravu.

Jak často by se preventivní servis měl provádět?

Interval by se měl odvíjet zejména od počtu provedených procedur. Zjednodušeně lze tedy říci, že pokud je přístroj umístěn v provozu a pracuje každý den několik hodin, je vhodné mu údržbu dopřát jedenkrát za rok. Když přístroj v provozu pracuje příležitostně, nebo ho má jeho uživatel doma pro svou osobní péči, postačí mu prevence jedenkrát za 2 roky.

Jak dlouho budu bez přístroje po dobu servisu?

Je nám jasné, že přístroje v provozu ale i ty, které slouží svým uživatelům na osobní péči, nemohou být dlouho mimo své „pracoviště“.  Snažíme se tedy, aby vás tento zásah omezil jen na nezbytně nutnou dobu.

Servis, ať už záruční, pozáruční, nebo preventivní z více než 90% řešíme včetně doby na dopravu do týdne.

Provozovatelům doporučujeme si preventivní servis naplánovat např. na dobu své dovolené, nebo na období, kdy je pro ně tzv. okurková sezóna a přístroj v provozu nemá takové využití.

Jak probíhá objednání servisu?

  1. Vyplníte formulář na našich webových stránkách: Servis
  2. Když servisní formulář odešlete, někdo z naší firmy se vám ozve, aby se s vámi domluvil na detailech.
  3. Vy zařízení nikam neposíláte. My sami na vámi uvedené adrese zajistíme nakládku, a jakmile řádně zabalený balík předáte řidiči, zbytek už je na nás a vy se nemusíte o nic víc starat.
  4. Servis bývá hotový v řádu pár dnů. V případě, že je na vašem přístroji zjištěna nějaká závada, ozve se vám náš  technik, aby vám sdělil, co je s vaším zařízením špatně a kolik bude případná oprava stát. Až po schválení částky provádíme opravu.
  5. Po servisním zásahu vám zařízení dopravcem opět zasíláme zpět. Dostáváte od nás informaci, že je vaše zařízení na cestě k vám a taktéž se s vámi spojí dopravce, aby se s vámi domluvil na času dodání.

Jak vidíte, je to velmi jednoduché a vy nemáte žádné další starosti. Přesto, kdybyste měli jakékoli dotazy nebo připomínky, můžete nás kontaktovat níže skrze kontaktní formulář a my se vám budeme rádi věnovat.